Friday, January 8, 2010

how lucky~

hurm, takdi aku usha-usha news pasal jaechunsu kat australia and aku agak errr..tersentuh hati(tersentuh hati??) dengan ada beberapa cassies yang dapat jumpa junsu oppa face to face!menipu sangat kalau aku cakap aku tak jelous..haha!tapi, nak buat camner dorang punya rezeki..haizzz, bila lah turn aku plak..huhu..ah!tau x betapa psycho dorang, sanggup tunggu kat hotel shangri la, australia semata-mata nak jumpa junsu!?kalau aku jadi junsu oppa pun aku tak suka, ye la, dier nak g rehat kan otak, alih-alih ada pulak kutu-kutu yang menganggu (harap tak de yang terasa dengan statement aku,hehe) kalau aku kan, erm..aku xtau lah, maybe aku pun jadi camtuh kot kalau jumpa junsu oppa..haha!eh, kena lah, bukan dier datang selalu lah, kalau datang selalu, selisih pun aku buat bodoh (yeke?)ok, kat bawah ni ada beberapa gambar junsu dekat Australia ^^

       



       

Friday, January 8, 2010

how lucky~

hurm, takdi aku usha-usha news pasal jaechunsu kat australia and aku agak errr..tersentuh hati(tersentuh hati??) dengan ada beberapa cassies yang dapat jumpa junsu oppa face to face!menipu sangat kalau aku cakap aku tak jelous..haha!tapi, nak buat camner dorang punya rezeki..haizzz, bila lah turn aku plak..huhu..ah!tau x betapa psycho dorang, sanggup tunggu kat hotel shangri la, australia semata-mata nak jumpa junsu!?kalau aku jadi junsu oppa pun aku tak suka, ye la, dier nak g rehat kan otak, alih-alih ada pulak kutu-kutu yang menganggu (harap tak de yang terasa dengan statement aku,hehe) kalau aku kan, erm..aku xtau lah, maybe aku pun jadi camtuh kot kalau jumpa junsu oppa..haha!eh, kena lah, bukan dier datang selalu lah, kalau datang selalu, selisih pun aku buat bodoh (yeke?)ok, kat bawah ni ada beberapa gambar junsu dekat Australia ^^

       



       

No comments: